måndag 5 juli 2010

Solokvist!

Bara jag hemma! Sandra och barnen är på Kolmården, Sandra skall klappa varg sen skall dom ta vanliga turerna där, kul för dom, själv jobbar man och står i.

Cyklade 40 min motionscykel på lunchen i dag och sprang en dryg mil terräng nu på kvällen, Inov skorna ömmar på mina hälar, vet i fan vad jag skall ta mig till, kanske testa en Rune Larsson på dom, hmmmmmm vi får se, tar Saucony i morgon med super mjuk hälkappa, känns dom som en fläskläpp kör jag en Rune på dom.

Har just grillat lite lamm och gjort en mozzarella sallad till det, avnjuter ett par Hof och en kopp kaffe, skall öppna min bok nu och riktigt njuta av lungnet och ensamheten, kroppen känns så där lagom mör som den gör efter träning, det är underbart på uteplatsen i juli.

/Njutaren

PS: mailar en bild med telefon inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar