onsdag 7 juli 2010

En sadistisk tandhygienist!

Hej!

Dagen började kl 07:10 hos tandtandhygienisten, jag är en person som får tandsten inte karies och handen på hjärtat så var det år sedan jag var sist....
Jag hade gott om tandsten, så hon körde ultraljud på tandstenen, jag var helt säker på att snart kan jag inte kontrollera mig jag reser mig upp och klappar till henne!! Under 40 minuter plågade hon min underkäke(jag blöder fortfarande ur tandköttet 12 timmar senare), sen har hon mage att säga att vi inte hinner med överkäken och att denna behandling kostar 1145kr, vad skall man säga det var bara och tacka för sig och linka iväg till jobbet, för någon semester det har jag inte än...

Jag kände mig lite bättre till mods på lunchen, körde 40 min motionscykel, härlig känsla att få ut lite aggregationer efter morgonen, nu i kväll stack jag på en 45min terräng runda i skogen, stannade på dom mest tekniska stigarna i dag, super härlig kväll.

Kroppen är inte riktigt van än att köra 2 pass så tätt som jag börjat smyga in med, den anpassar sig säkert snart....
Funderar på att springa långt på söndag ca 35km på Roslagsleden, bra träning in för SUM, vi får se om kroppen och knoppen känner sig redo för det på söndag.

Dax för en dusch före kvällens fotbollsmatch som jag givetvis hejar på Spanien i.

Hej på re!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar