lördag 3 juli 2010

Skrällarnas VM!

Go kväll!

Sitter nu och titta på lite diamond league efter en skön dusch.

Dagen startade med att lite sovmorgon, sen gick jag och barnen till poolen, nice som fan, träffade på en gammal kompis där med sin familj, hon är trevlig & väntar sitt andra barn.

Hem och duscha och fixa ungarna och iväg på dop! Jag gillar inte dop, men dom som hade dopet gillar jag, missa Argentina-Tyskland på grund av dopet, Jimmy smsa uppdateringar hela matchen...

När vi kom hem stack jag ut på 8 x 1 km tröskel, vart 14.5 km totalt, jävligt varmt va det, bra känsla, fötterna och knäna kändes fin fint, sprang i mina Saucony, 180 grams njutning.

Väl hemma igen grilla vi kyckling och åt en bra sallad till det, blev 3 öl och några Resorb me. I morgon skall vi nog träffa Nicklas och Miranda, skall även få in ett 18 km pass med 6 km fartökning, Sandra jobbar kväll i morgon så det gäller att strukturera upp dagen så man hinner med den planerade löpningen, i bland är det svårt, eller så får man helt enkelt springa jävligt tidigt eller sent.

Undrar vem som vinner VM, jävla Tyskar värkar vara starka!

/Christian

PS: Sköna ben i dag, pigga med mycket spring i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar