tisdag 6 juli 2010

Rune Larsson


Hello!

Jag tog saken i egna händer och opererade mina terrängskor nu i kväll, jag började med att skära upp hälkappan.






Så här mycket material tog jag ut ur hälarna, i detta fanns ett hårdare material som jag riktade in mig på. Nu står skorna i press med kontaktlim för att sätta ihop det hela. Denna ide är rå stulen av Rune Larsson, ni finner instruktionen som jag använde på Runes hemsida.






Fick in ett lite tuffare pass i kväll med 3 x (4 x 400m), snabba pass som detta är verkligen jobbigt, jag blir påmind varje gång varför jag syssla med långdistanslöpning och inte sprint!

Sandra och barnen kom hem från Kolmården i kväll, dom hade haft 2st riktig trevliga dagar med massa roligt att berätta, det brukar ta en vecka innan dom har berättat klart.

Kul att se Holland spela så pass bra, vore kul att se Spanien vs Holland i finalen.... Heja Spanien!

Ha det!

/Christian

PS: Jag har anmält mig till SUM nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar