torsdag 22 juli 2010

Backigt värre!

God kväll vänner!

Vi kan lägga en ytligare dag av semestern till handlingarna, sitter och halv slöar framför dimond league.
På dagens schema stod Näsaängs badet, det var ganska tomt med folk, bättre för oss! Kusin Miranda med familj dök upp, kul kul, barnen hade en riktigt strand dag med andra ord.
Så fort jag kom hem från stranden var det dax att springa lite backigt, jo tack varmt och skönt må jag säga...Som vanligt nu för tiden, det känns lite som i vintras fast tvärt om=) Jag kör backträningen på mitt eget sätt, utför är lika viktigt som uppför, har en bra slinga på 1,1km som bara går upp och ner, skönt. Visar lite info från Garmin connect.



Vart tvungen att springa hem efter 25 min och byta skor, annars nice pass.

Vaden känns fortfarande stel men funkar i mina Salomon, jag har inte tid att skada mig på riktigt.

Grattis Johan för andra barnet! Nu är du med i klubben....

/Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar