fredag 9 juli 2010

Ledig dag!

God deg!

I dag är det helvila som gäller, blir lite grilla i kväll som vanligt. Jag har hört rykten om att jag skall åka till Ikea i morgon, jikes vad har gjort för att förtjäna detta?

I morgon blir det ett hyggligt tufft pass, skriver mer om det i morgon.

Givetvis kommer det med en super seriös bild på mig när jag sitter och degar på jobbet.


I kväll kommer jag även att ta ut mina stenhårda häl kappor i Newton skorna, och förhoppningsvis springa i dessa på lördag med mjuk häl!
Det kommer blir en hel del mil nu närmsta tiden om allt går i lås, 16km i morgon eventuellt 35km på söndag kanske bara 20-24, 15km på tisdag och ytligare 20km på onsdag, vi får se om det funkar.

Jag kommer rapportera från mitt BBQ i kväll givetvis, kommer även föreviga när jag sprättar upp Newton skorna!

/Peace så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar