torsdag 29 juli 2010

Regn regn regn!

Hepp!

I dag har det inte hänt mycket inte, regnet sätter stop för alla utomhus aktiviteter, då jag osökt kommer in på löpning....

Det blev dryga 15km terräng med 75% puls, detta resulterade i en fart på 5:45min/km, underlaget va mest stig, lite grusväg och lite asfalt, typ transporten till och från skogen. Passet i säg var ett bra pass känner mig pigg i kroppen och även efter passet är jag pigg som en mört.

I morgon blir det tröskel träning, ganska tufft pass 2x20min tröskel!

Fy tusan, sitter här och kollar på EM man kan lugnt säga att det regnar även i Spanien, får passa på att önska alla svennar lycka till!

Jag testa mina Inov gaiters till Salomon skorna på dagens pass, fungerade utmärkt ihop, håller faktiskt på testa en del utrustning och drycker nu för framtida Ultror som är målet, man vill ju att allt skall fungera....



Jag har även beställt en Camelback 2l, min Haglöfs endurance är inte optimal om man BARA skall ha dricka med sig, även så kommer det kompressions ben till mina vader som är min akilleshäl.

I ärlighetens namn så beställer jag det mesta från England, det är ju sjukt dyrt i Sverige, jag kan inte fatta det, mer om detta en annan gång.

Jaha där bröt Oscar Käck 5k försöket!

/Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar