tisdag 20 juli 2010

Semester!

Hola!

Vaden är fortfarande stel, men det stoppar inte mig för tillfället. Sprang ett 15km terrängpass i dag, hade lite stel känningar i början som helt släppte efter en stund.
Skall bli intressant att se hur det känns i morgon, jag tror jag gör rätt i att springa alla pass i mina mest uppbyggda skor, Salomon skorna.

Har köpt en ny vätske väska med plats för lite lulllull me.



I den finns plats för 1l vätska och ganska mycket annat med, har tänkt att springa med denna och en handhållen flaska på SUM, gillar inte riktigt ryggsäck, då kan jag bära med mig 1,7l vätska och lite annat smått och gott.

Gårdags kvällen spenderade jag i mina VFF sprint, syns det?



Nähä nu skall jag återgå till mitt rosé!

PS: Vill passa på tacka min svärfar som bytte min bypass ventil på kylsystemet på min Saab, nu skall den förhoppningsvis inte läcka kylarvätska längre.

/Slappo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar