onsdag 14 juli 2010

Det vart en helkväll.

Hemma igen!

Trevlig kväll det här, kul och springa med likasinnade, för mig är ju löpning 99% solo, jag trivs med det, det ger mig ro, det ger mig tid.
Fast i höst skall jag nog kolla in IF Linneas löparklubb, jag tror jag kommer klara mig med att vara 80% solo på löpningen, eller?

När jag träffade lite folk från Linnea vid TEC i år gjorde dom bra reklam för sig, trevliga dom där tänkte jag.

Min vad är inte ok, en ytter sena eller muskel protesterar, det har den gjort sen i måndags...Nu värre än någonsin, 21km asfalt är inte bra för läkandet....Men det var värt det, i morgon när man skall kliva ur sängen kommer domen om hur illa det blivit.

Kommer bli många mil denna vecka om vaden är bättre i morgon, eventuellt blir det 2st vilo dagar nu, vi får se i morgon, min tanke var att springa långt denna vecka väldigt långt för mig, över 10 mil, vi får se, det är vaden den hänger på.

Nu skall jag avsluta mitt rosévin utomhus, som vanlig på sommaren, rosé på uteplatsen.

Om någon undrar vem jag var så var jag en av dom tröjlösa.

/Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar