onsdag 18 maj 2011

Tiden går!

Shulululu!

Det har varit en fart fylld helg med fokus på barnen, endast 1 löppass blev av på grund av en släng av magsjuka som började visa sig i lördags men blommade ut ordentlig i söndags.
Tanken att vila i fredags höll, och i lördags stack jag över till syster och grillade korv på dagen sprang 10 km med mina nya rosa Foppisar och avslutade med en god gryta till middag fortfarande hos syster.
När klockan närmade sig 20:00 stack jag och barnen från syster för att hämta Sandra på jobbet, hem till Danderyd och titta på Melo. Det var faktiskt det bästa Melo jag sett sedan jag var liten, mycket liten, ganska många bra låtar men vafan Azerbadjan?? Sög fett.....

I söndags sedan drog jag och barnen kosan till syster 2 för kalasa hennes 3 barn, där kom dom första riktiga symptomen..... Det vart bara att ta barnen i nackskinnet åka hem med dom till Sandra och kasta mig på sängen och sov 3 timmar, upp och åt lite för att sedan sova 12 timmar till, på måndag klingade allt av men jag tog en extra vilodag på tisdagen.

Tisdags kväll avslutades även med att fint distanspass på 12km, där första 7 km var i valig distansfart sub 5 fart för att sedan avsluta sista 5km i 4:25 fart, benen ville snabbare och mer men efter man varit sjukt så var detta fullt tillräcklig.

I kväll skall jag nog springa igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar