måndag 9 maj 2011

Känner att jag måste starta upp denna blogg igen



Hej hopp!

Kommer kanske bli lite av en bilderblogg till och från, men känner ändå att det skulle vara kul och skriva lite som rör sig i mitt huvud och givetvis med fokus på träningen.

På sensommaren 2010 fick jag en stressfraktur i mitt underben, vägen tillbaka har varit lång och kantad av dålig inspiration, nu känner jag väll att på G tillbaka. Min löpning har jag tänkt om hela mitt upp lägg, te x så springer jag nu mera dom flesta pass i Foppa Tofflor, detta funkar bra för mig, tyvärr är dom inte lika snabba som vanliga skor men det skiter jag i, det känns super bra.

Jag har sprungit som längs 23 km nu sedan jag kom tillbaka, maxat ca 300 min löpning/vecka, det är där jag skall ligga detta år MAX 300 min löpning i veckan, det blir 5 timmar för er som inte orkar räkna....Jag skiter ganska mycket i sträckan, tiden är viktigare för mig.

En kort resume om detta års lite större händelser:

Vattenskadan startade i badrummet, och spred sig till vardagsrum, hall, sovrum, sovrum...

Om några veckor börjar jag mitt nya jobb som skadeingenjör på HSB bostad, mer information om detta kommer!!

//Chris



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar