torsdag 19 maj 2011

Jävlig lack faktiskt!!

Oink oink!

Lite seg i benen i dag faktiskt, fin fint!

Nu skall jag gnälla lite på skit utrustning, i går sprang jag med Camelback och tänkte lyssna lite på radio samtidigt, det är väldig sälla jag lyssnar på något annat än min andhämtning när jag springer, känslan blir lixom lite annorlunda med massa musik och så i öronen.
Hur som, det började med att musiken dog efter ca 4 min och telefonen låg inpackad i väskan så jag pallade inte stanna och ta av den, detta resulterade i 24km löpning med hörlurar fladdrande och störde, till slut linda jag upp dom på en rem som dom visserligen snörrades av hela jävla tiden... Till råga på allt så ringde jag ca 20 samtal med hjälp av detta förbannade headset under löpturen, dom drabbade har jag bett om ursäkt till.

Då återstår Camelbacken som det var första gången jag använde i dag, vilket jävla skit jag sög och sög OCH SÖG, fick kämpa för varenda droppe vatten, fy fan vilket skit, det var nära att jag stannade och kastade skiten i ett dike flera gånger. Inte för att det inte går att springa 24km utan vätska men jag var inställd på att kunna dricka i dag för att hjälpa min återhämtning lite.

Summa summarum, att springa med dålig utrustning suger, jag var faktiskt rent av förbannad stora delar av passet.
Det ända i vätske väg jag hittills använt som funkar bra är handheld, den sviker mig aldrig.... Gällande musik så skall jag köpa en riktigt bra spelare som man kan hänga på örat eller något sånt här skit tar bort hela känslan man vill ha vid löpning.

//Arg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar