onsdag 11 maj 2011

Foppatofflor!


Shulululuu!


Jag fattar inte men jag har blivit kär på riktigt....Mina ben känns super bra när jag springer i dessa, även dagen efter när jag legat och sprungit på asfalt över 1 mil i dessa, i skor kan jag ofta känna mig lite sliten och så i någon del av benen, men inte i dessa...

Min teori är att jag springer med ett bättre steg i dessa? Dom är lätta och mjuka att springa i, men fattar inte riktigt varför det känns så jävla bra.....

Jag har nu sprungit ca 20 timmar i tofflorna, allt känns super bra, tofflorna är så jävla slita nu bara så att på sina ställen under är det bara mm kvar innan det blir hål, kanske dax att investera i nya?

Jag kommer fortsätta med detta men har någon några smarta förslag varför det funkar så bra är jag idel öra!

Skall lägga upp lite bilder i kväll på dom till allas beskådan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar