söndag 22 maj 2011

Helgen tar tydligen slut!

Hej hopp!

Det viktigaste först....... Löpning.......... I fredags drog jag på mig mina offroad skor och stack ut och sprang i obanad terräng i 40 min, för mig är reglerna enkla för obanad terräng, sålite stig som möjlig, desto mer natur desto bättre.
I lördags kom Tomas över för att springa och det gjorde vi drygt 60 min terräng i pratfart, det var trevligt att snacka lite skit och planera lite för BAMM, pulsen steg några gånger ordentligt dock, så är det i skogen...

I dag söndag stack jag Sandra och barnen på picknick vid Ängsan, vi flög drake och picknicka på gräset, det fanns en stor lekpark där som barnen kunde roa sig i också. Mitt i allt passade jag på att dra på mig Foppisarna och sprang ett varv runt Rönningsjön, tänkte ligga på lite hårdare i dag men solen var starkare än mig i dag, vart 6.6km i 4:30 fart.

Denna vecka är jag uppe och nosar på 60 km, mesta veckan i år/efter skadan, vi ökar på sakta sakta och försöker hålla mig runt max 5 tim löpning i veckan.

Efter jag nu duschat barnen, hängt tvätten, plockat in i diskmaskinen och plockat ordning och själv duschat skall jag lägga mig på soffan med lite kaffe & nötter och läsa slut min bok.

Puss på er gott folk!

/Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar