onsdag 25 maj 2011

Summan av kvällens aktiviteter

Hej och håå!
Detta var det klart jobbigaste passet i ÅR, det bådar inte gott..... Löpningen till och från backen låg på 36-37 min, riktigt bökig terräng på sina ställen. Allt från tätskog, kärr, bäckar, massa sten med mossa på, kuperat med några riktigt tung löpta backar/höjder, rötter och allt annat skogen vill bjuda på. När jag väl var framme vis Väsjöbacken sprang jag endast 2 rundor a´1km, upp på brantaste delen och utförslöpet gick på grusvägen. Jag kände redan när jag kom fram att det var länge sedan jag ätit och var lite låg på energi, därför fegade jag på endast 2 as jobbiga rundor för att vara säker på att jag inte blir sittande mitt i skogen på vägen hem. Vissa delar av löpvägen trafikeras inte direk ofta....
I morgon kommer jag vara mör i muskler och leder, detta pass kommer bli ett stående vecko pass fram till BAMM men givetvis öka på backdelen.
Nehe nu skall jag lata mig och äta upp min sista Ben & Jerry glass!
/Back mannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar