onsdag 11 maj 2011

ONT!

Go kväll!

Min mage är så full just nu att jag fan knappt kan röra mig... Sprang ca 10 km på eftermiddagen med 2 st back intervaller i passet... Låter kanske lite men denna backe är rå, 600 brant backe fick det yrsla på rätt bra i skallen.

The gang drog sedan ner på stan och till O´Lerys, där vart det grill bricka för 5 med browine och glass till efterrätt, en kaffelatte gick ner me, nu är det ingen lek har matförbud i minns 2 dygn nu... Vaknar jag tidigt i morgon blir det att snöra på sig skorna för en liten runda, skulle varit vilodag i morgon men vafan detta är sjukt.

Nu skall jag näcka och krypa ner i min hotellsäng och läsa lite i min bok.... I morgon bär det av mot Stockholm igen! Jävligt trött på bo i en kappsäck nu, men men 2,5 veckor kvar på Anticimex sen blir det HSB!

PÖÖZ och sov gott!

//Dildo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar