söndag 26 juni 2011

Terräng!

Hepp hepp!

Jag, 4kg ryggsäck, 900 höjdmeter, 30km det var dagens medodi. Tufft var det, 2 av milen gick på stig med mycket stenar, rötter och fåror, baksida lår var rejält trötta när jag kom hem.
1liter vatten och 1 gel var det jag hade med mig, måste ta med mera vatten eller tanka någonstans på vägen.....

Tänkte köra ett liknande pass varannan vecka nu, öka på detta lite om 2 veckor för nästa helg skall jag krypa runt Runrundan(halvmaraton).
Jag går och velar på hur snabbt jag skall försöka springa detta lopp, jag vet att jag har 1:30 i mig kanske till och med lite snabbare, men att glida runt på 1:45 lockar mer just nu. Skall jag springa i foppisar? Eller skor? Ahhhh många beslut att ta i veckan, kommer nog lyssna på kroppen och springa i den takt den vill, inga skador har jag tid med.

Nehe nu skall jag slöa vidare och slicka mina sår efter dagens terränglöpning, imorgon är en ny dag på jobbet!

//Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar