tisdag 28 juni 2011

Tån bredvid tån.


Hej hej!

Nu är det fara på färde, tån bredvid tån håller på lossna, detta tackar jag dagens 16km terrängpass och 4 vändor i Väsjöbacken för.

Jag och Bamm kollegan Tomas möttes hos mig, vi var peppade att äntligen få lubba lite tillsamman igen.
Jag varnade honom dock för att jag var sliten efter söndagens pass. Coola killar som vi är drog vi väg med väskor båda två, jag kände ganska tidigt att kroppen var lite trött, mot Väsjöbacken genom skogen, väl där blev det 4 repor på den brantaste delen, alltså promenad upp löpning ner, detta pass låter lätt men tro mig, det är inte alls lätt....

Solen stekte och det var 28 grader, jag led, min kropp led, Tomas hälsena led, totalt skrapade vi ihop 16km och dryga 500 höjdmeter.
När jag kom hem var det svågrar och barn överallt, nice och sätta sig till bords med nygrillat, kroppen just nu är ganska trött, måste ha lite krafter till lördag då jag och Tomas skall springa Runrundan, 21km runt Vallentunasjön, det kommer nog inte gå snabbt för min del men vi får se...

Det pulserar i tån, nageln måste bort innan lördag annars är jag rökt, nehe dags och natta barnen.

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar