onsdag 22 juni 2011

Misslyckande men ändå ganska bra...

Sent men vafan!

Hoppas allt står bra till med er, jag sprang i måndags, skulle springa 6x3min intervaller. Det är inte första gången min motivation dör under ett sådant pass, det är liksom inte kul ibland, startade med 4,6km uppvärmning sedan första 3 min i 3:42 fart allt ok, andra 3 min 3:48 fart för att sedan på 3 intervallen avbryta, jag hade det inte i mig jag tänkte fuckit........
I stället drog jag iväg på ett distans pass i lite högre fart, det slutade med dryga 15km i 4:40 fart, helt ok pass, det kändes skönt. Jag tror passet gav mig något, det känns bra att kunna ta beslut och vara så flexibel att man kan ändra sig, det måste vara stimulerande och kul, det skall finnas en känsla i löpning, ingen fabrik liksom, sånt är viktigt för mig, jag skiter i om jag inte kan optimera min träning och göra grymma resultat tack vara detta, jag kör på känslan, thats it!

I kväll tänkte jag ge mig ut i skogen och springa en stund med ryggsäck och i morgon tänkte jag besöka Väsjöbacken.
Men som vanligt vi får se, känslan och kroppen får bestämma men jag har en linje jag försöker hålla, och det viktigaste av allt enligt mig kontinuitet....

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar