söndag 19 juni 2011

Grattis till mig!

Hej hopp!

Inget världsomvändande precis, men i dag fyller jag 35, nog om detta vi fokuserar på det som är viktigt.

Jag bytte löparstarten till söndagen som en present istället för måndagen, kroppen kändes bra igår och i dag med, så jag hoppade i mina foppisar och sprang från Vallentuna till Vallatorp, tror det blev en 9km i distansfart med en ca 2 km fart ökning i ett par km för att känna lite på låret, jag kan rapportera goda resultat.

I morgon får jag sikta på en sväng i skogen, jag kan tänka mig runt 60min terränglöpning, och vidare efter det så får vi nog lägga in ett långpass och ett backpass denna vecka, säker får vi in något mer men vi skall inte stressa låret mer än nödvändigt.

Nu skall jag fika med nära och kära och bara ha det gott, imorgon är en ny dag!

/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar