måndag 13 juni 2011

Måndag

PANG så vart det vardag igen.

Goddag!

Det vart en konstig löparhelg, vart ett drygt 11km distanspass i lördags i stekande sol med Erik på Cykel bredvid och ett till asfalts pass i söndags på dryga 18km.

Jag jämför passen från lördagen och söndagen och har kommit på att jag är EXTREMT värme känslig, lördagens pass va skit jobbigt i ganska låg fart, detta gick mitt under värsta hettan, det sved.... Söndagen rulla jag ut vid 6 tiden med lätta fötter och höll en jävligt låg puls i nästan 19km som dessutom gick snabbare än lördags, där ser man, det märks att man inte är från östafrika, bara vanlig svenne... Nehe skugga är det som gäller för mig!
Min BAMM polare Tomas va och sprang LAMM i helgen, dom gjorde tydligen jävligt bra ifrån sig förutom att dom hade ett dåligt vägval och släppte då 3 lag förbi sig, synd synd.

I dag tänker jag vila för att i morgon bär det av till Väsjöbacken för ett inspirerade backpass!.

TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar