söndag 17 juli 2011

Trötta ben.

Min hemliga plan denna helg var att få till 2st längre pass, och det fick jag!

I lördags som sagt gav jag mig ut med karta och kompass, varför i helvete gör man kartor så små? Fel skala? Inte vet jag, kanske bara är bort förklaringar på mitt usla orienterande....

Det vart 10 kontroller, detta tog mig 2 timmar och 14 eller 15km, jag minns inte, jag vill glömma. Summan vart 2 timmar i skogen.

I dag drog jag iväg på Roslagsleden, det vart 30km terränglöpning, fyyy satan va denna bana är tuff, nästan 900 höjdmeter och 2:50. Det som var positivt var att framsida lår inte alls vart trötta idag, det vart dom sist jag sprang denna runda, det är bra jävligt bra.

Använde 2st gel vilket funkar klockrent för mig, tod första efter 1 timme och andra efter 2 timmar, på BAMM kommer jag nog köra lika dant fast dricka lite sportdryck med och lite annat för att dryga ut det hela.

Lite små krämpor har jag lite överallt nu men det hör till, ganska fin träningsvecka fick jag ihop tillslut.

Nästa steg i det hela så skall jag fixa maten och energin jag skall ha på BAMM i veckan, eller kanske nästa, vill ha klart allt!

Imorgon blir det garanterat en vilodag, sen ser vi lite hur det känns på tisdag.

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar