fredag 8 juli 2011

Nästa steg.

Yooo!

Som vi säger i förorten, nu är jag anmäld till Vildmarksmilen, jag springer 15,7km banan.

Kul är att denna gång åker hela familjen med och tittar, vi passar även på att bo kvar i Gävle och besöka Furuviksparken. Det var väldigt länge sedan jag var där, skall bli kul som tusan.

I kväll hade jag tänkt att klämma in ett pass till Väsjöbacken, springer nog dit och tar ett par repor sedan hem, för övrigt är denna helg fullspäckad.
Handla present samt springa ikväll, i morgon blir det löpning, gärna lite längre och sakta, senare på kvällen blir det bio med min ludne vän Nicklas(Testicklas)Mitchell. Söndagen blir ett litet kalas för min systers son Lill Liam, givetvis kommer det säker att bli en liten sväng löpning här med, allt beror på kroppen.
Som synes är det snart måndag igen och man undrar som vanligt vart helgen tog vägen.....

I´ll keep in touch.......

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar