måndag 11 juli 2011

Gummi mannen!

Jag ångrar att jag sprang 22km asfalt igår, känner mig fan lite öm överallt. Blir mera skog nu, men jag var inte hemma därför valde jag asfalten igår.

Min stukade fot för inte ont men jag känner att den är lite svagare och lite lite öm, tur man är tuff.

Om det hinns blir det ett lättare skogspass i kväll, 60 min terräng är aldrig fel, senare i veckan skall jag klara av ett backpass, ett mellan långt pass till Väsjöbacken och hem samt ett långpass, vi kommer säkert få in något mer i denna ekvation, vi får se, kroppen får bestämma.

Just nu ömma höger knäveck, min stukade fot och så är jag lite stel i hälsenorna, vafan jag har inte ens tränat speciellt hårt, et måste vara dryga 20km asfalt 2 helger i rad, DAMN YOU ASFALTEN!!

Passet igår gick i dryga 5min tempo, var lagom.

Puss alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar