onsdag 18 augusti 2010

Nu du!

Hej hopp!

Vaden vill inte bli bättre speciellt snabbt....Nu skall jag till en naprapat på fredag och kolla lite, jag hoppas jag kan få lite tips och hjälp där för att känna att jag är på bättringsväg alla fall, just känns allt hopplöst....

Styrketränade i går, 35min cirkelträning hemma, det va skönt, men jag vill ju springa, jag vill känna regnet och solen i ansiktet, bara släppa loss ute i skogen och på vägarna, man uppskattar nog löpningen mer om man är skadad då och då.

Men i år har det varit löjligt, haft små ont och småskadad hela året typ....Jag skall ta bort alla intervaller, skall köra långpass, distanspass och höja farten när kroppen vill det, kötta på veckomängd under vintern, bli distans tålig!

Jag hör av mig efter naprapaten!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar