tisdag 31 augusti 2010

Födelsedagar och trasig vad

Hej hopp!

Vaden blir sakta bättre tror jag, jag har varit hos husläkaren som har skickat mig vidare till ultraljuds undersökning av vaden.

Sandra fylld år i helgen, detta firades med tårta och kräftor, en och annan öl slank även ner, det var nice.

För övrig så har jag cyklat måndag och tisdag denna vecka till jobbet, ca 45km per dag, cykla suger om man tänker på att känslan när man springer...Saknar det!

Men fan inte vara bitter, jag har även visat mitt intresse för ett nytt jobb, vi får se, det är ganska kul och vänta på sådan, när jag var yngre var jag alldeles för otålig, hehe, det kommer väll med åldern.

Man kan faktisk säga att det är sviningt kallt på morgonen när man cyklar hemifrån, fyyy fan för första 10-15 min.

Som avslutning skall jag säga att tyvärr så säljer jag nu mitt startbevis för Lidingö loppet....

/C.Örum

2 kommentarer:

  1. NEJ, du ska inte lämna ditt nuvarande jobb, Tarmtrollet!

    SvaraRadera
  2. Nytt jobb, ska du lämna mig med :(
    Ring mig när du får tid vilket du inte verkar ha :(

    SvaraRadera