tisdag 3 augusti 2010

I am back!

Efter en hel kväll i lördags och en löptur i söndags kväll som resulterade i ytligare en överansträngning så blev jag sur, håller på tänka hur jag skall lägga upp träningen, jag är tydligen över ambitiös.

Mina tankar går i banorna att sluta med intervaller och bara köra typ fartlek i skogen, åka och köpa naturpasset och orientera i skogarna runt omkring i Täby, med detta upplägg borde jag kunna vara ute ganska många timmar.

Ett annat upplägg är att minska drastiskt på all löpning, vilket kommer resultera i säkert minde överbelastnings problem men med minskad mängd kommer utvecklingen stanna av...

På lördag skall jag gå en löpar clinic med Marcus Stålbom, POSE alltså, kanske kan bli nått!?

Alla krämpor känns bättre i dag efter en heldag på röven i går.

/Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar