onsdag 30 juni 2010

Motionscykel=Osexigt


Körde 40 min motionscykel i jobbets gym på lunchen, gymmet ligger i källaren...Ser ut som ett 80-tals inferno, vit väv på väggar och vit Cresent motionscykel, jävligt varm där nere när man väl är i gång.


På kvällen startade jag med tåhävningar och utfalls steg, sen stack jag ut och sprang 46 min i skogen med Amira, benen kändes som sirap, farten var helt ok men som sagt benen kändes tunga.

Jag håller på att läsa böckerna av Terry Goodkind, Sanningens svärd böckerna, på svenska är det 21 böcker tror jag, jag startade på bok 4 i dag, dom kan jag varmt rekommendera.
Dom värkar bara finnas som fin böcker vilket betyder att det kommer att kosta ca 7000 att införskaffa alla, tur att man inte läser allt för snabbt.

/Sega ben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar